Glömmer du uppskatta dina medarbetare?

Glömmer du uppskatta dina medarbetare?

Säg att du alltid vill komma ihåg när en medarbetare arbetat 1 eller 5 år. Det låter inte så svårt, men tänk dig 50 anställda där alla har olika anställningstid, då blir det helt plötsligt betydligt mycket tuffare.

Men att komma ihåg ett datum är egentligen det enkla, du har ju trots allt en kalender. Den stora utmaningen kommer när du ska till att köpa in gåvan du vill uppmärksamma personen med.

Då måste du bland annat tänka på..

– När ska det köpas in och hur lång framförhållning behöver jag?
– Vart ska det lagras, på kontoret?
– Vem ska slå in presenten och handskriva kortet?

Förutom att komma ihåg inköpet så får du inte glömma det absolut viktigaste, nämligen att du måste göra lika för alla! I en organisation är kulturen den viktigaste och medarbetare som känner att andra får fördelar pga. att chefen har dålig koll och inte uppmärksammar alla rättvist kan få förödande konsekvenser.
Så här kommer tre fördelar med hur vi kan hjälpa dig!

  1. Vi ger dig förslag på gåvor.
  2. Vi schemalägger dina medarbetare.
  3. Vi ser till att rätt gåva till rätt person kommer fram vid rätt tillfälle.

 

Lycka till!

/Team Top of Heart