Nu lanserar vi 24/7 support.

Nu lanserar vi 24/7 support.

Ett steg i att leverera en så enkel och tillgänglig tjänst som möjligt erbjuder vi nu våra Executive och Corporate kunder dygnet runt support. Oavsett om du befinner dig på 10000 meters höjd över atlanten och kan få iväg ett e-post, eller om du kan slå en signal från basecamp på väg upp på Mount Everest så ska vi finnas nära.

Förutom tillgänglighet handlar service för oss om att minska all typ av ”friktion” som kan uppstå när man som kund är i dialog med oss som företag, vår målsättning är att det ska vara så smidigt som möjligt.

Ett tydligt exempel från en kund häromdagen när allt inte gick så smidigt som man skulle önska.

Kunden ville beställa en blomma i kombination med ett presentkort. En till synes ganska enkel beställning men i och med att dessa två leverantörer inte har med varandra och göra så uppstår direkt ett problem. Det enda alternativet som fanns var antingen att göra två separata beställningar som skulle nå mottagaren vid två olika tillfällen (förhoppningsvis under samma dag, men troligen vid två olika dagar) eller att be leverantörerna skicka hem varorna till vår kund, där vår kund i sin tur då skulle få skicka ut dessa tillsammans. Det första alternativet blir ganska yxigt för mottagaren och det andra alternativet fungerar inte optimalt då det kommer kosta överdrivet mycket tid för vår kund.

I detta fall var vi behjälpliga och styrde denna order så att den kom i väg i rätt tid och i kombination med varandra istället för två separata ordrar.

Det är just denna typ av förenkling som är vår drivkraft, och som ytterligare steg så lanserar vi nu som sagt 24/7 support 365 dagar om året. Du kan ringa oss på 08-518 325 00 så kommer vi hjälpa dig ta hand om dina relationer.
Pröva, vi kommer svara 😉

/ Customer Success Team