-”Den enda egentliga differentierande faktorn är den enskilda relationen”. 

-”Den enda egentliga differentierande faktorn är den enskilda relationen”. 

Den 16 augusti körde Top of Heart en utbildning för Bravura Sverige i hur man skapar, aktiverar och utvecklar ambassadörer för att skapa fler inkommande leads och affärer. Gruppen fick också gå igenom den forskningsbaserade prioriteringsmodellen 5L som hjälper individen till större fokus på vilka personer i deras nätverk som kan skapa störst nytta och effekt.

-”För en organisation är ambassadörsarbetet en av de viktigaste tillväxtmotorerna för att säkra framtida tillväxt i B2B bolag. Då produkter och tjänster blir alltmer lika, är den enda egentliga differentierande faktorn den enskilda relationen”.

Under en dag fick deltagarna ta fram Ambassadörs-personas och sätta in sitt nätverk i 5L, för att förstå hur man på ett tidseffektivt och lönsamt sätt kan arbeta med sina kontakter. Dessa kontakter mappades sedan ihop med respektive konto för att sammanlänka relation och lönsamhet.

Stort tack till Bravuras säljorganisation, ni var riktigt duktiga och höll en mycket hög nivå!

/Team Top of Heart