Emotions in Business – #001 – Med gäst Patrik Nordkvist

Emotions in Business – #001 – Med gäst Patrik Nordkvist

Klarar dina kundrelationer en lågkonjunktur? 

De flesta säljare och kundansvariga säger sig eftersträva att skapa förtroende och starka relationer med sina kunder. Men handen på hjärtat hur bra relationer har du med dina kunder. Är de tillräckligt bra för att klara påfrestningarna under en lågkonjunktur?

Vi startar upp 2019 och Emotions in Business #001 med årets första gäst – Välkommen säger vi till Patrik Nordkvist grundare av Försäljningschefen.

Patrik hjälper individer och företag att öka sin försäljning och vinst, genom föreläsningar, utbildningar och tillväxtresor. Han har en bakgrund med över 25 års erfarenhet som försäljningschef och VD för flera snabbväxande bolag.

Podinariet Emotions in Business är initiativetsom Joakim Thörn grundare och VD på effectly.com och Alexander Slotte grundare och VD på TopofHeart ger dig första avsnitt #001 , där det goda samtalet, insikterna och förståelsen för hur just relationen påverkar dina kunderns vilja att köpa mer, stanna längre och rekommendera er till vänner, familj och kollegor. Hur just arbetet med känslor och empatisk förmåga är avgörande för framgångsrik försäljning. 

Länk till Podinariet HÄR!

Varmt välkommen och vi ses på på insidan!

Joakim Thörn och Alexander Slotte