
Hur du når genom bruset med äkta kundberättelser som ökar ditt företags försäljning och stärker er position på marknaden.
Upptäck den enorma kraften i sociala bevis och hur det påverkar din framgång.
The Testimonial Playbook är frukten av erfarenhet från hundratals testimonial-produktioner. I boken kommer du bland annat att lära dig:
- Hur du sätter upp mål för videotestimonials och övervinner hinder och utmaningar.
- Att välja rätt kund att intervjua och skapar en effektiv intervjustruktur med hjälp av The Top of Heart Testimonial Model.
- Hur du producerar och redigerar testimonialvideos med rätt utrustning och tekniker.
- Implementera testimonials på ett sätt som stärker både dina försäljnings- och marknadsföringsstrategier.
- Hur många testimonials du behöver och på vilket sätt du ska distribuera dem på.
- Att utveckla organiska strategier för sociala medier och hur du använder analys och utvärdering för att mäta effektiviteten av sina videotestimonials.
Fyll i ditt namn och mail så skickar vi en GRATIS kopia av boken direkt till din inkorg.
? Genom att fylla i din information godkänner du våra Användarvillkor och Dataskyddspolicy.
På dagens konkurrensutsatta marknad stänger potentiella kunder ute allt marknadsföringsbrus. Autentiska video testimonials däremot ger dig ett kraftfullt sätt att demonstrera de konkreta fördelar och resultat dina kunder upplever – precis vad potentiella kunder letar efter. Låt dina kunders röster slå genom bruset och gå i god för ditt varumärke vilket skapar förtoende hos din målgrupp.
Vi litar på andra.
En effektiv strategi.
Föreviga ambassadörer.
Vad är testimonials?
Videotestimonials är videos där nöjda kunder i ett intervjuformat delar sina positiva upplevelser och berättar om hur ett företags produkter eller tjänster har hjälpt dem att lösa problem eller förbättra sina liv. De fungerar som kraftfulla marknadsföringsverktyg eftersom de erbjuder en äkta och personlig inblick i hur företaget gör skillnad för sina kunder.
Videotestimonials är bra av flera anledningar. För det första bygger de förtroende och trovärdighet, eftersom potentiella kunder får se och höra direkt från verkliga människor som har haft en positiv erfarenhet med företaget. Detta gör det lättare för dem att tro på företagets påståenden och stärker känslan av att de fattar rätt beslut.
För det andra skapar videotestimonials en känslomässig koppling mellan kunder och företag. Genom att visa verkliga människor som delar sina berättelser blir det enklare för potentiella kunder att relatera till och förstå värdet av produkterna eller tjänsterna som erbjuds.
Videotestimonials bidrar till att öka försäljningen och konverteringsgraden eftersom de fungerar som socialt bevis på att företaget levererar det de lovar. Företag som implementerar videotestimonials i sin säljstrategi tenderar därför att se ett rejält uppsving i deras konverteringsgrad.
Berätta vart vi ska skicka din playbook så levererar vi den direkt till din inkorg – så du kan börja skapa testimonials och stänga fler affärer med sociala bevis.