Google omdöme av 5
Omvandla nöjda kunder till kraftfull marknadsföring.
Öka förtroendet i dina säljprocesser och stäng fler affärer med autentiska videotestimonials.









Ge potentiella kunder precis det de letar efter.
Ett fantastiskt verktyg för både sälj och marknad.
Det smidigaste projekt du någonsin gjort.
Ett ord från våra kunder
De säger det bäst, märk skillnaden testimonials gör för några av våra kunder.
Låt dina kunder sköta snacket.
Se exempel på videotestimonials vi gjort i vår showreel.
Top of Heart är inte en vanlig produktionsbyrå. Vi kallar oss för en ambassadörsbyrå och är specialiserad på just den här typen av film. Hos oss får du en fullservice-tjänst där vi tar hand om hela projektet från början till slut. Samtidigt som det tar minimalt med tid från dig och er kund.
Top of Heart vs. Produktionsbyrå
Proffsig videoproduktion
Våra videografer har lång erfarenhet av videoproduktion och vår utrustning följer Netflix tekniska riktlinjer.
Leverans anpassad till kundresan
Alla videos levereras i tre längder, anpassad efter kundresans olika steg.
Specialiserat film crew
Vi är specialiserade på att spela in just kundintervjuer med personer som inte är kameravana.
Optimerad videostruktur
Vi har en egenutvecklad videostruktur baserad på forskningsbaserade insikter optimerad för konvertering.
Skräddarsydda intervjufrågor
Intervjufrågorna skräddarsys inför varje enskilt uppdrag utifrån era önskemål, leverans och bransch etc.
Fullständig projektledning
Vi sköter all projektledning, inkl. bokning med kund, val av inspelningsplats och tillståndshantering.
Strategi
Du och ditt team utbildas i vår strategi så att ni kan nyttja era videotestimonials på bästa sätt.
Gåva till er kund
Som tack för deras insats får din kund en gåva som skickas i ert namn.
Har du frågor eller vill ha mer information? Vi finns här för att hjälpa!
“Jag skulle rekommendera Top of Heart för att det är en helhetslösning. Man vet att det kommer bli bra gjort, att det kommer bli gjort i tid och att man har en bra resa tillsammans på vägen mot ett schysst slutresultat.”
Robert Hallgren – VD, The Generation
Vanliga frågor
Den som frågar får svar! Här finner du info kring innehåll, projekt, var, upp, ner, hur och varför!
Allt du behöver och lite till ingår! ?
För att vara konkret så ingår projektledning, produktion av intervjufrågor, musiklicensering, undertexter och transkribering (ett språk), onboarding och workshop för att välja rätt kunder, tre versioner/längder i 16:9 och 1:1 format (9:16/stories finns som option), 1st fri feedbackrunda, praktisk guidning, samt strategi och workshop för best practice kring nyttjande i sälj- & marknadsfunneln.
Vi skickar t.o.m. en digital gåva eller blommor till din intervjuperson med en personlig hälsning i från dig!
Jajjemensan, vi gör all typ av innehållsproduktion relaterat till kundcase så som video, text och foto.
Våra skribenter har journalistisk bakgrund vilket borgar för samma höga kvalitet på våra texter som vi håller på vår videoproduktion.
Normalt så tar ett projekt 4-8 veckor från signerat avtal till första färdiga filmen. Det finns vissa parametrar som vi inte kan påverka som t.ex. hur svårt det är att boka in era kunder. Från inspelningsdag till att ni har ett första utkast så tar ca 15 arbetsdagar.
Läs gärna mer under https://www.topofheart.se/kundprocess/ och https://www.topofheart.se/intervjuprocess/
Kundcase, referenscase, casefilm, referensfilm, success stories, case-studier, fallstudier, kundberättelser, kundfilm, kundtestimonial – Kärt barn har många namn.
Vi har valt att benämna det med engelskans testimonial då det är det internationellt utbredda ordet.
Testimonials är ärliga berättelser av dina kunder som berättar om vilket problem du löst och varför de vill rekommendera ditt företag.
97% av kunderna* har lågt förtroende för säljare och ditt eget innehåll då de vet att du vill sälja din produkt.
Därför är sociala bevis som betyg, reviews, referenser, rekommendationer och testimonials en oerhört viktig del i köpresan då det skapar högre förtroende vilket ökar chanserna att mottagaren anser att ert företag är det självklara valet.
En testimonial passar lika utmärkt i Sociala Medier som på er webb men även som ett extra verktyg för sälj – på möten, i säljmaterial och offerter.
För varje kontakt med ert bolag där er potentiella kund ser en övertygande testimonial ökar chanserna att den konverterar hela vägen till att det blir ett sälj.
*Hubspot