Träffa Alice.

Uppskatta dina kunder medarbetare konsulter samarbetspartners .

Alice är vår lojalitetsplattform som stärker dina affärsrelationer med automatiserad hyperpersonlig uppskattning och kommunikation.

Particle element

Du är i gott sällskap

Noor Digital
AFRY
Jurek
Coeli

Börja spara värdefull tid direkt.

Våra kunder sparar mellan 9 och 78 minuter om dagen. När vill du börja spara tid utan att tappa det personliga?

Kom igång

Personligt och med precision.

Med Alice kan du genomföra det du vill, när du vill. Självklart med din tonalitet och hjärta i kommunikationen.

Kom igång

Enkelt att komma igång.

Du ska vara igång med Alice på under 60 minuter! När dina kontakter är inlästa kommer vi att ge förslag på antal kontaktpunkter och vilken typ av uppskattning & content som passar individen och tillfället.

Kom igång

Anpassa efter nya behov kontinuerligt.

Du kan enkelt bygga mallar för olika grupper så att du spenderar rätt tid, energi och pengar på relationer som ger affärsmässigt bäst resultat långsiktigt.

Kom igång

Några ord från Alice användare

Användarna säger det bäst, märk skillnaden plattformen gör för några av våra kunder.

Se alla kundcase

Hur skulle Alice hjälpa dig?

När plattformen är aktiverad sköter den din uppskattning och outreach automagiskt enligt en såkallad Autoplay. Se Autoplay som en förprogrammerad slinga av aktiviteter som utförs från ett datum och framåt.

Det är fortfarande du som bestämmer vem, vad och hur de ska uppskattas samt med vilken tonalitet.

Nedan finns några populära exempel på hur plattformen kan användas, självklart går de att anpassa.

VD & Bolagsägare
Få den bästa starten för dina nya medarbetare
Visa autoplay slinga
HR ansvarig/Konsultchef
För dig som har dina konsulter nära och på distans
Visa autoplay slinga
Försäljningschef/Säljare
Dina små kunder behöver också känna sig sedda
Visa autoplay slinga
VD & Bolagsägare
Ta inte dina samarbetspartners för givet
Visa autoplay slinga
Försäljningschef/Säljare
Uppskatta dina ambassadörer & referenskunder
Visa autoplay slinga
HR ansvarig/Konsultchef
Få en bra start och tid hos er som arbetsgivare
Visa autoplay slinga
VD & Bolagsägare
Ta hand om ambassadörer och dina referenskunder
Visa autoplay slinga
HR ansvarig/Konsultchef
Medarbetare du sällan träffar
Visa autoplay slinga
VD & Bolagsägare
Uppskatta toppkunder så de stannar längre och köper mer
Visa autoplay slinga
Försäljningschef/Säljare
Dina viktigaste kunder bör du skämma bort
Visa autoplay slinga
Försäljningschef/Säljare
Glöm inte dina kommande stjärnor
Visa autoplay slinga
Försäljningschef
Få dina säljare att känna sig uppskattade utöver säljtävlingar
Visa autoplay slinga

Vid din sida 24 timmar om dygnet för att skapa starkare affärsrelationer. Bra va?

När du kommit igång med plattformen jobbar den på autopilot i bakgrunden dygnet runt. Behöver du hjälp eller har speciella önskemål kan du alltid kontakta vår fantastiska support.

Coachning & guidad uppstart
Guider och videotutorials
Support via telefon och mail

Vanliga frågor

Den som frågar får svar! Här finner du info kring plattformen, leveranser och betalning.

För digitala utskick ser vi till att det går från avsändarens personliga mobilnummer som SMS, självklart med en noga genomtänkt och personlig hälsning.

För fysiska utskick paketerar vi om så långt det är möjligt med presentpapper och handskrivet meddelande.

Om din kontakt finns i storstadsregionerna så budar vi ut paketet. Är det så att din kontakt finns utanför så skickar vi som vanligt brev eller som paket.

Du väljer vilka du önskar skicka till, kunder, medarbetare, konsulter eller samarbetspartners. Helt enkelt alla som du anser är viktiga för din affär och som bör uppskattas.

Ja, vi kan skicka till hela världen med fysiska leveranser. Vad gäller digitala produkter finns det vissa begränsningar för att hämta ut dessa.

När Alice är aktiverad sköter den din uppskattning och kommunikation automagiskt enligt en såkallad Autoplay. Se Autoplay som en förprogrammerad slinga av aktiviteter som utförs från ett datum och framåt tills dess att du avbryter. Alla våra autoplay löper på 12 månader.

Vi har två sätt att meddela dig.

  1. Varje måndag morgon får du en sammanställning skickad till din e-post med vad som levererats föregående vecka, vilka leveranser som ska levereras under veckan och viktiga händelser som kommer närmaste tre månader.
  2. Du har en personlig kalender som är kopplad till ditt konto i Alice som du kan prenumerera på. Då visas alla kommande leveranser som en heldagsaktivitet längst upp i din kalender.

Det fungerar utmärkt med Outlook, G-suite eller andra e-postleverantörer.

Nej, vi förändrar i sortimentet hela tiden och vi förändrar alltid produkterna och tillfällena år efter år. Normalt sätt byts 20-60% av produkterna ut inför kommande 12 månaders period.

Du betalar på faktura eller kort. Vi samlar alla utskick under månaden och den kommer med en tydlig specifikation så att det blir enkelt för ekonomiavdelningen att redovisa det korrekt.

Nej vi vill skijla oss från fantastiska CRM system som Salesforce, hubspot, Zoho crm, Upsales, lime, pipedrive mfl. och vi skiljer oss på två stora punkter.

  1. Vi fokuserar på relationen före affärer och där uppskattning och personlig kommunikation är i fokus.
  2. Vi har ett egenutvecklat system för att följa inkommande leads och rekommendationer i oändliga led som visualiserar din spridning av ditt varumärke på ett unikt sätt.

Ja, idag har vi integration mot E-bemanning och Zerolime. Det ligger i planen för utveckling att integrera mot fler system som Intelliplan, Salesforce, Upsales, Verified, Get accept, Hubspot, Lime mfl.