Att mäta är nyckeln till att förstå!
Det är först när bolagets trender inom viktiga områden är förstådda, som rätt plan kan sättas för vad ett bolag ska göra framöver. Att mäta är att förstå, frågan är bara: vad är det som ska mätas? Gå med i webinaret tillsammans med Jonas Olofsson och Alexander Slotte för att ta del av insikterna du behöver för att nå bättre resultat genom att mäta.
Webinaret presenteras av



Längd
Talare

Alexander Slotte

Jonas Olofsson
Nedräkning
0
Days
0
Hours
0
Minutes
0
Seconds
Hur du mäter och förstår insikter för att uppnå framgång i ditt bolag
Många samlar på statistik och KPI för att man vet innerst inne att det är rätt att göra, utan att riktigt satt fingret på varför man gör det och vad man ska ha det till. Att mäta vad som sker är samma sak som att kunna göra bättre och mer riktiga observationer av vad som hänt och bolagets nuläge. För det är först som bolagets trender inom viktiga områden är förstådda, som rätt plan kan sättas för vad ett bolag ska göra framöver. Att mäta är att förstå, frågan är bara: vad är det som ska mätas?
I princip kan vi mäta allt, vilket i praktiken gör att vi skulle få ett överflöd av information som gör det svårare att förstå vad som är viktigt och oviktigt för att sätta rätt plan. Rätt saker att mäta ger en konkurrensfördel som ännu idag är kraftigt underskattat i de flesta organisationer.
Under webinariet kommer vi att visa på vad som ska mätas, hur det görs bäst och varför den informationen kommer att bli fundamentet till att sätta rätt planer och handlingar för att flytta bolaget och organisationen framåt, till ett bättre tillstånd än vad den befinner sig i idag. Vi kommer djupdyka i hur du kan mäta referensförsäljning specifikt för att det ska ge effekt nu och i framtiden.
50 minuter av konkreta verktyg för den ambitiösa VD eller Försäljningschefen som har bestämt sig: vi ska bli bäst på det vi gör!
OBS: Begränsat antal platser, säkra din plats idag!