Våra kunder är ju allt vi har och vi hade helt enkelt inte den tiden utan vi var tvugna att ha hjälp externt för att få till det och då hittade vi Top of Heart.
Jag heter Per Söderström, startade Stark Relation 2015 där jag nu är säljare och VD för. Det unika med Stark Relation är att vi vill profilera oss som ett relationsbolag. Vi tycker att relationen är det viktigaste och affären kommer sen. Har vi en bra relation och sköter oss så kommer vi göra affärer med våra kunder. Det skulle jag säga är det unika med Stark Relation.
Top of Heart har hjälpt oss att se till att uppmärksamma och uppvakta våra kunder på ett sätt som vi gärna vill göra men kanske inte har tid till. Tack vare Top of Heart och deras tjänster så kan vi fokusera på vår kärnverksamhet och det vi ska jobba med.

Vi har ju gjort två steg egentligen med Top of Heart, vi har ju deras plattform som hjälper oss att uppmärksamma kunder i form av olika typer av utskick eller vi har koll på när våra kunder fyller år, eller om kunden flyttar så har vi koll och kan uppmärksamma kunden genom det.
Sen har vi även gjort ett större förändringsarbete kring hur vi på Stark Relation ska jobba. Då har vi gjort en så kallad kundresa, där vi gemensamt bestämmer hur vi jobbar med våra kunder, hur vi bemöter och hanterar kunder och när vi har möten hur vi genomför dem. Så att det ska vara enkelt om man tar in personal att man vet att så här jobbar Stark Relation och den här kulturen har vi.
Kundresan är för mig personligen en väldigt stor grej, ett stort arbete vi har gjort på Stark Relation. Att göra den kundresan har varit helt fantastiskt, för det har ju fått oss att gå från ett litet bolag till att bli ett större bolag ur den aspekten tycker jag. Man har en väldigt tydlig plan för hur man vill se ut och uppfattas utåt.
Vi har fått otroligt fin feedback från våra kunder som självklart uppskattar att bli uppmärksammade. Vi har verkligen lyckats med Top of Heart att uppmärksamma våra kunder på det sätt vi vill göra men själv inte har tid och kunskap att göra.
Tack vare en bättre struktur nu så jobbar vi på ett mycket mer effektivt sätt och det tror jag inte vi hade gjort om vi inte använde Top of Hearts tjänster.