I en värld där digital närvaro blir allt viktigare för företag, står kreativa och engagerande marknadsföringsinsatser i centrum. Hör när Linnéa Lindberg, den nationella VD:n för Professionals Nord, delade sin upplevelse av att arbeta med Top of Heart.
Samarbete på högsta nivå
”För mig är det jätteviktigt med de samarbetspartners som vi har att man kan hitta en bra dialog och prata med varandra på ett enkelt och smidigt sätt”, säger Linnéa. Hon fortsatte med att betona hur viktigt det är att samarbetena ger energi till båda parter. Och detta var precis vad Professionals Nord upplevde med Top of Heart.
Ett uppdrag utöver det vanliga
Professionals Nord, ett bemannings- och rekryteringsföretag med fokus på Accelerated Learning, tog hjälp av Top of Heart för att spela in sin kulturfilm. Äventyret började i Åre, där teamet deltog i allt från skoteråkning till after-ski och avslutades med en galamiddag. ”Det samarbetet var väldigt roligt”, minns Linnéa.
Framställning av företagets värderingar
Det var inte bara roliga stunder som fångades på film. Top of Heart hjälpte Professionals Nord att skapa en film som verkligen representerar företagets värderingar och kultur.
Lindberg uttryckte sin initiala oro: ”Jag var faktiskt jättenervös innan vi fick den här, framförallt värdeordsfilmen, för det är jättesvårt att förmedla till några andra vad vi står för som företag”. Men hon blev snabbt imponerad. ”Jag var jätteimponerad av det jobb som ni hade gjort”, säger hon om Top of Heart.
Resultatet? Oväntade möjligheter
Ett av de mest imponerande resultaten av samarbetet var den oväntade responsen. Människor som sett filmerna kände sig så inspirerade att de ville lära känna företaget närmare. En individ blev till och med så påverkad av filmen att den ledde till en total karriäromvändning.
Rekommendation till andra företag
Linnéa Lindberg rekommenderar starkt andra företag att samarbeta med Top of Heart. Hon betonade vikten av marknadsföring, särskilt på sociala medier, och hur det kan vara ett effektivt sätt att nå ut till en bredare publik.
”Jag vill jättegärna rekommendera Top of Heart därför att jag tycker att det är nu vi ska satsa på marknadsföring.” säger Linnéa.
Samarbetet mellan Professionals Nord och Top of Heart är ett strålande exempel på hur kreativitet, engagemang och rätt partnerskap kan leda till framgång i den digitala eran.