På den digitala juristbyrån Lawly är Corly ett viktigt verktyg för att hålla kontakten med befintliga kunder och stärka kundrelationen. VD och grundare Charlie Wejander ser en vinning både i tidsbesparingen Corly bidrar med och den direkta effekten Corly har på kundrelationen.
Det som får mig att fortsätta använda Corly är inte bara den vinning jag själv ser rent tidsmässigt utan också responsen från kunderna.
Charlie Wejander, VD på Lawly
Charlie är en erfaren säljare och ser verkligen nyttan i den relationsbyggande försäljningsstrategi bolaget använder sig av.
Ett verktyg för att vara top of mind hos kunderna

Min stora utmaning med att driva den här säljdialogen är att hålla alla befintliga kunder men också nya kunder uppmärksammade på oss. När jag stötte på Corly första gången så såg jag direkt hur det kunde stötta mig i min försäljning. Corly hjälper verkligen mig att vara top of mind hos mina kunder. Och ge dem den här lilla extra uppmärksamheten, som jag vet är så jäkla viktig.
Det ger mig någonstans en trygghet att jag vet att jag kommer inte glömma bort viktiga tillfällen för min kund. Utan jag kan känna mig trygg med att det kommer skickas ut något när de fyller år, det kommer skickas ut något vid det här tillfället.
Random acts of kindness som leder till starkare kundrelationer
De oväntade tillfällena som Corly ger en uppmärksamhet till mina kunder de tycker jag är de finaste och som jag ser tas emot bäst. När det bara haglar SMS tillbaka, och kommer på “just ja, det var idag vi skulle skicka glassogrammet”.
Anledningen till att jag skulle vilja rekommendera Corly, givet att man då kanske tror på samma kundfilosofi som jag gör, att kundrelationen är otroligt viktig, så skulle jag verkligen vilja rekommendera det. För att jag själv känner den avlastning det har gett. Och för den delen, jag skulle aldrig sitta här idag om jag inte tyckte att det var så bra som jag tycker att det är.